Robo-guard: آغاز به کار روبات های زندان بان
 
فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 
جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:3 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

این سه ربات تمامی فعالیت های زندانی ها را زیر نظر دارند و هرگونه ناسازگاری یا رفتار غیرعادی را به کارکنان مرکز کنترل اطلاع می دهند. از آنجایی که این ربات ها پس از مدتی، رفتار و عادات معمول زندانی ها را آموخته اند و با آنها آشنا هستند، می توانند در جلوگیری از خودکشی، درگیری و آتش سوزی ها کمک خوبی برای مسئولان زندان باشند.
این زندان بان های خستگی ناپذیر از ماه گذشته به صورت آزمایشی کار خود در زندان پوهانگ را شروع کرده اند. این ربات های یک و نیم متری به وسایلی همچون دوربین های سه بعدی، میکروفون و اسپیکر مجهز شده اند. و امکان ارتباط دو طرفه مسئولان زندان با زندانی ها را به راحتی فراهم می آورند. این ربات ها بخشی شبیه سر دارند، اما ظاهر آنها به هیچ وجه انسان گونه طراحی نشده است.
Robo-guardها با استفاده از سنسورهایی که در کف زندان نصب شده است، مسیر خود را شناسایی کرده و دائما به گشت زنی می پردازند. و تنها در صورتی که شارژ باتری آنها به کمتر از ۲۰ درصد برسد، به صورت خودمختار از سیستم خارج شده و خود را به نزدیک ترین ایستگاه شارژ ویژه در محیط زندان می رسانند. این ربات های چهارچرخ که توسط Asian Forum for Corrections تولید شده اند، هرکدام نزدیک به ۳۰۰هزار دلار برای زندان هزینه دربر داشته اند.


نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت22:04---11 ارديبهشت 1391
ما هم می توانیم این کار را انجام دهیم.
فقط حمایت بشود . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 237
بازدید هفته : 365
بازدید ماه : 359
بازدید کل : 63059
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1